La UOC present al WOCMES, World Congress for Middle East Studies

21 septiembre, 2018

Aquest estiu ha tingut lloc una nova edició del World Congress for Middle East Studies. Esdeveniment internacional que té lloc cada 4 anys i reuneix acadèmics que treballen el coneixement del Pròxim Orient i Nord d’Àfrica. En l’edició d’enguany que va teir lloc al juliol a Sevilla, han participat més de 3000 participants de més de 70 països. Entre ells, el professor dels estudis de Dret i Ciència Política, Daniel Rajmil, qui ha presentat un paper sobre el Líban amb la investigadora del CIDOB, la Dra. Elena Sánchez Montijano.

A més a més, el docent de la UOC ha co-organitzat i moderat un panel sobre «Conflict resolution and the Israeli-Palestinian confrontation» que va comptar amb la participació del representant del Moroccan Institute of International Relations, el Sr. Kerdoudi-Kolali Sidi Jawad, i el professor  Tamir Goren de la Bar Ilan University.

El congrés ha posat de manifest el interès creixent en els estudis de Pròxim Orient i la necessitat de fòrums especialitzats per poder atendre tan les necessitats acadèmiques com creixents demandes de divulgació social i culturals.

Director del Máster en Asuntos Internacionales y Diplomacia UOC-UNITAR. Experto en relaciones internacionales y economía internacional. Su experiencia abarca desde conflictos internacionales hasta políticas de defensa y seguridad, incluida la política nuclear, la diplomacia y el Medio Oriente.