Jornada Les voluntats digitals: una proposta normativa pionera

7 marzo, 2017

El proper divendres 17 de març el Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada amb la col·laboració de la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques organitzen la Jornada ‘Les voluntats digitals: una proposta normativa pionera’. En aquesta jornada hi participen els professors dels Estudis de Dret i Ciència Política, Agustí Cerrillo, Catedràtic de Dret Administratiu a la Universitat Oberta de Catalunya, i Miquel Peguera, Professor agregat de Dret Mercantil a la Universitat Oberta de Catalunya.

La Jornada analitzará el projecte de llei sobre les voluntats digitals i de modificació dels llibres segon i quart del Codi Civil de Catalunya. Aquest projecte de llei preveu incorporar al Codi Civil de Catalunya unes disposicions que determinin la forma d’administrar la presència de les persones als entorns digitals durant la seva minoria d’edat i en els supòsits d’incapacitació i de mort.

Per accedir al programa cliqueu el següent enllaç

Catedrático de Derecho administrativo de la UOC. Actualmente es el Síndic de Greuges de la UOC. Es investigador principal del proyecto "Retos jurídicos del uso de datos masivos para el fomento de la innovación y la buena administración a través de la inteligencia artificial". Programa Estatal de I + D + i Orientada a los Retos de la Sociedad (DER2017-85595-R). Ha investigado y publicado artículos y monografías sobre la administración electrónica, la transparencia pública y la difusión y la reutilización de información pública a través de Internet, el uso de la inteligencia artificial en las administraciones públicas, la gobernanza pública y la integridad pública y la prevención de la corrupción