La UOC participa en la 12a Lliga de Debat Universitària

23 mayo, 2016

La UOC ha format part dels equips participants de la 12a Lliga de Debat Universitària organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats. La competició, duta a terme al Campus de la Universitat Politècnica de València entre els dies 25 i 29 d’abril, ha reunit a estudiants universitaris d’arreu dels territoris de parla catalana que han hagut de confrontar en públic les seves habilitats retòriques.

Enguany el tema de debat ha girat entorn de la següent pregunta: “cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot?”. L’equip de la UOC ha estat integrat, a banda del capità, per estudiants del Estudis de Dret i de Ciència Política de diverses disciplines, en concret, del grau de Criminologia, del grau de Dret, i del màster d’Advocacia. Els estudiants  han cobert els rols d’oradors (Jordi Aranda i Aleix Bujaldón) i d’investigadors (Antonio Agustín i Carlos Murcia). A més d’endur-se un bon record, tots han coincidit que l’experiència ha estat molt enriquidora i que ha estat un bon entrenament i una bona oportunitat per debutar a l’escenari, dominar els nervis i cultivar el fascinant art de l’oratòria.

Aprofitem l’ocasió per agrair l’esforç i dedicació del nostre equip, felicitar els organitzadors i la resta d’equips participants pel bon funcionament i la bona dinàmica dels debats, i donar l’enhorabona als guanyadors de l’edició d’enguany, l’equip de la UPF. Volem també engrescar des d’aquí als estudiants de la UOC a prendre part en la propera edició de la Lliga de Debat. L’experiència s’ho val!