Lliurats els III Premis als millors Treballs Finals de Grau i Màster

18 octubre, 2017

Els Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC van lliurar el passat 17 d’octubre els III Premis als millors Treballs Finals de Grau i Màster de les seves titulacions.

Aprofitant l’ocasió, es va realitzar una conferència impartida pel Dr. Eduardo Rojo Torrecilla. Catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sobre «Impacte de la jurisprudència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea en l’ordenament jurídic intern».

La relació de premiats ha sigut la següent:

Grau de Criminologia

Guanyadors:

David Guerrero Hernández, pel treball titulat: «Assetjament i ciberassetjament escolar a Catalunya. Model d’intervenció de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra».

Ariadna Margalef Colomer, pel treball titulat: «Un paseo por la calle roja. Estudio de métodos mixtos sobre la prostitución callejera en Sevilla».

Grau de Dret

Finalistes:
Sergi Capell Xifra, pel treball titulat: «Anàlisi de l’eutanàsia a Espanya i en dret comparat».

Gerard Cervera Pons, pel treball titulat: «El règim tancat i primer grau de tractament. Situació actual en el sistema penitenciari català».
Guanyador/a:
Andreu Valero Izquierdo, pel treball titulat: «No puedo hacer frente a mis deudas. ¿Qué puedo hacer? Ley de mecanismos de segunda oportunidad».

Màster Universitari d’Administració i govern electrònic

Finalistes:

Esther Caparrós Frias, pel treball titulat: «Administració oberta: una perspectiva interna».

Blanca Casado Gutiérrez, pel treball titulat: «Evaluación de la implementación de la sede electrónica de la Agencia Tributaria Catalana: un proyecto entre la gestión pública y las TICs».

Guanyador/a:

Andreu Font Bibiloni, pel treball titulat: «Caracterització dels serveis de reutilització de dades obertes als ajuntaments espanyols»

Màster Universitari d’Advocacia

Finalistes:

Luisa  Rubio Arribas, pel treball titulat: «La economía colaborativa como redefinidor de las relaciones laborales»

Guanyador/a:

Lara Rodríguez Crespo, pel treball titulat: «El suicidio como accidente de trabajo».

Màster Universitari d’Anàlisi política

Finalistes:

Sergi Castañé López, pel treball titulat: «La secessió nacional buidada de fonament nacional. Socialització, origen nacional i suport a la independència a Catalunya».

Guanyador/a:

Gemma Pinyol Jiménez, pel treball titulat: «La securitització de la política d’immigració i asil de la UE»

Màster Universitari de Drets Humans, Democràcia i Globalització

Finalistes:

Néstor Pelechá Aigües, pel treball titulat: «El Derecho a la participación política de las personas con discapacidad. Reconomiento y protección a nivel internacional y español».

María Paloma Pimentel García, pel treball titular: «Los observatorios de violencia de género en España – Francia. Legislación, práctica y pertinencia».

Guanyador/a:

Ricardo Ibarra, pel treball titular: «Las pol´iticas de frontera y retorno del Estado español desde el enfoque de los derechos para la infancia».

Màster Universitari de Fiscalitat

Finalistes:

Lluís Cuadrado Crespo, pel treball titulat: «Tributación de productos financieros de alto riesgo. Los contratos por diferencias»

Jesús Palma Janer, pel treball titulat: «Personalitat jurídica i fiscalitat en l’adquisició d’una oficina de farmàcia».

Guanyador/a:

Francisco Daniel Pulet Andreu, pel treball titulat: «Los diferentes métodos de valoración de inmuebles y sus efectos en distintos impuestos».

Màster de Ciutat i Urbanisme

Finalistes:

Eduard Planas Esteve, pel treball titulat: «Anàlisi de la reforma urbana integral mitjançant la conservació del llegat industrial i la mixtura d’usos. El cas de l’àrea de Blackness, Dundee (Regne Unit)».

Rosalía Santamera Arnao, pel treball titulat: «Evaluación previa. Estrategia Madrid Regenera».

Guanyador/a:

Rosa María Fernández Romero, pel treball titulat: «Lineamientos para la planificación sostenible del espacio urbano y territorial en el cantón de Portoviejo, Ecuador».

Màster de Conflictologia

Finalistes:

Irene Giménez Pedralba, pel treball titulat: «Análisis del Sistema de Mediación Penal Juvenil en Cataluña».
Guanyador/a:

Verónica Soler Soriano, pel treball titulat: «El impacto de un comedor social en su entorno: análisis e intervención en los equipamientos de la calle Arenys del barrio de La Teixonera de Barcelona».

Master in Conflictology

Finalistes:

Adelheid Armgard J. Maekelberg, pel treball titulat: «Preventing emerging fourth industrial revolution conflicts in organisations: the case of an international Belgian based Banc Insurer».

Carlos Alberto Carravilla Gregorio, pel treball titulat: «Can large-scale corruption in Spain be described as a case of structural violence?».

Guanyador/a:

Frioud Ismael Joseph, pel treball titulat: «Minorities in Post-ISIS Iraq: Project to Support the Safe, Dignified and Sustainable Return of Assyrian and Yazidi Minorities in Nineva Governorate, Iraq».