Seminari “Big data and the exception of data-mining”

29 noviembre, 2016

El grup de recerca INTERDRET (Dret d’Internet – 2014SGR1476) de la Universitat Oberta de Catalunya, organitza el Seminari “Big data and the exception of data-mining” a càrrec del Prof. Alain Strowel, de la Université Catholique de Louvain – UCL.

L’objectiu de la sessió és analitzar i debatre en comú, en el marc de la normativa europea, les implicacions que té per al Big Data la normativa sobre protecció de les bases de dades i, en especial, la nova proposta de Directiva sobre dret d’autor al mercat únic digital que recull una excepció obligatòria a tots els Estats membres per autoritzar la mineria de dades amb fins d’investigació científica.

El Seminari tindrà lloc el divendres 2 de desembre, a dos quarts de 10 del matí, a la seu de la UOC a Av.Tibidabo, 39-43 de Barcelona. En acabar, a dos quarts d’12 s’oferirà cafè i esmorzar als assistents.

La presentació a càrrec del Prof. Strowel serà en anglès, sense traducció simultània.

L’assistència és gratuïta però us preguem que la confirmeu a mmoresoc@uoc.edu

uoc_strowel_bigdata_2016

El grupo de investigación INTERDRET (Dret d’Internet – 2014SGR1476) de la Universitat Oberta de Catalunya os invita al seminario “Big data and the exception of data-mining a cargo del Prof. Alain Strowel, de la Université Catholique de Louvain – UCL.

El objetivo del seminario es analizar y debatir en común, en el marco de la normativa europea, las implicaciones que tiene para el Big Data la normativa sobre protección de las bases de datos y, en especial, la nueva propuesta de Directiva sobre Derecho de Autor en el Mercado Único Digital que recoge una excepción obligatoria para todos los Estados miembros a autorizando la minería de datos para fines de investigación científica.

El Seminario tendrá lugar el viernes 2 de diciembre, a las 9:30 de la mañana, en la sede de la UOC en Av. Tibidabo, 39-43 de Barcelona. Al acabar la sesión, a las 11:30 se ofrecerá un café desayuno a los asistentes.

La presentación del Prof. Strowel se realizará en inglés, sin traducción simultánea.

La asistencia es gratuita, pero rogamos confirmarla a mmoresoc@uoc.edu